poniedziałek, 16 września 2013


PROSTOWNICA GHD

Bardzo długo zastanawiałam się, czy kupić i czy faktycznie jest taka dobra.
Przekopałam fora, opinie, you tube i stwierdziłam ,że muszę się sama przekonać.
Kupiłam na allegro u sprawdzonego sprzedawcy, zapłaciłam 599 zł (kurier był już w cenie),
po jednym dniu do mnie dotarła.
http://estyl.pl/

Akurat w tym dniu miałam dwie klientki , na których przetestowałam działanie GHD. 
Każda z nich była zachwycona rezultatem :) ja też.
Jednak wiedziałam ,że dopiero moje trudne do prostowania włosy, będą godnym
rywalem dla GHD.

Umyłam włosy jak zwykle, wysuszyłam na okrągłej szczotce i przystąpiłam do prostowania....
po pierwszym pasemku wiedziałam już ,że to jeden z lepszych zakupów w moim życiu :)
Prostownica z mega łatwością sunie po paśmie, nie ma mowy o szarpaniu. 
Po jednym przesunięciu prostownicą moje włosy są bardzo błyszczące , bardzo proste.
Wyglądają jak z reklamy - co stwierdził mój mąż :)
Efekt utrzymuję się do następnego mycia.
Nie można oczekiwać już nic więcej od tego typu produktu.

Co do jakości wykonania prostownicy  GHD.
Produkt ten daję nam odczuć, że jest luksusowy.
Każdy szczegół wykonany jest bardzo staranie , zadbano o każdy malutki detal.
A złote dodatki jeszcze bardziej podkreślają wyjątkowość GHD.
Kabel jest długi i obrotowy co bardzo ułatwia pracę.
Jestem zakochana w GHD i żałuję ,że tak późno pojawiła się w moim życiu :)
Czy macie jakieś doświadczenia z GHD , jestem ciekawa czy Wy również jesteście w niej zakochane?










POLECAM



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz