środa, 10 października 2012

LUSH - LIP SCRUBS





Chociaż nie jestem wielką fanką tej oto firmy...jak dla mnie jest przereklamowana ,a działanie kosmetyków nie powala. Kosmetyki są piękne z wyglądu oraz zapachu :) to trzeba przyznać. Sklep Lush czuć już kilka metrów przed wejściem. Testowałam kilka produktów ale najbardziej urzekły (chociaż się powaliły:) mnie peelingi do ust. Wybrałam Bubblegum zapach gumy balonowej, jest obłędny.





Super złuszcza i nawilża usta, idealnie sprawdza się przed nałożeniem pomadki. Scrubs składa się z cukru i olejku czyli z naturalnych składników , śmiało można go potem zlizać z ust :) Smak jednak jak dla mnie jest troszeczkę dziwny. Duży plus za pudełeczko, które jest szklane. Konsystencja jest sucha ale nie sypka. Nie wiem czy kupie następne opakowanie , ponieważ przy odrobinie chęci można sobie spokojnie taki peeling zrobić w domku (cukier+miód , cukier+olejek) za niewielką cenę.



Jakie macie doświadczenia z tą firmą?



2 komentarze:

  1. Niestety nie mam doświadczenia z tą firmą :( Ale jestem bardzo ciekawa ich produktów. Ponoć za niedługo ten sklep będzie otworzony, ale w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też nad tym ubolewam :( mam nadzieję,że za jakiś czas pojawi się jednak we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń