czwartek, 25 października 2012

        ZIAJA MED - kuracja dermatologiczna z witaminą C


Ostatnio odkryłam linie kremów do twarzy, z firmy Ziaja. Jestem zachwycona tymi kosmetykami, uważam ,że spełniają wszystkie obietnice złożone przez producenta.


Krem ma za zadanie 
*przyspieszyć produkcję włókien podporowych-kolagenu i elastyny.
*wzmocnić efekt spoitstości i jędrności naskórka.
*wygładzać zmarszczki.
*odmłodzić naszą skórę przez rozświetlenie i wyrównanie kolorytu.
*zapewnić codzienną ochronę przed promieniami UV.

Zgadzam się w 100 % z działaniem kremów, moja twarz wygląda o wiele lepiej. Nawilżona , wygładzone , bez przebarwień...:) wygląda zdrowo. Zauważyłam ,że na początku stosowania, skóra troszeczkę się łuszczy co na początku mnie zniechęcało, jednak teraz jest bardzo gładziutka a po suchych skórkach ani śladu. Wychodzę z założenia ,że jednak tak miało być :)
Opinie na wizażu nie są jakoś specjalnie zachęcające,myślę jednak ,że należy zakupić całą serie aby zaobserwować efekty.
Cena za 50 ml kremu to około 12 zł. ( jak za darmo ) 
Ja na pewno zakupię kolejny zestaw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz