czwartek, 8 listopada 2012

MOJE KOSMETYKI DO CODZIENNEGO MAKIJAŻU

Nie lubię mocnego makijażu, stawiam na naturalność, nawet cień na powiece sprawia ,ze czuję się dziwnie. Chociaż zachwycają mnie makijaże z podkreślonymi oczami, jednak tylko na specjalne wyjścia :)
Mój codzienny makijaż trwa 10 min :)


Zaczynam od nałożenia kremu , w tym czasie myję różową gąbeczkę. 
Kiedy krem się wchłonie nakładam podkład, w moim przypadku jest to Loreal - Infaillible kolor 125.
Następnie aplikuję korektor pod oczy , moim ulubionym jest Bourjois Bio-Detox.
Czarną kreskę robię często ale nie zawsze :) odpowiedni liner jak dla mnie to Loreal - Luminizer.
Tuszuję rzęsy kultową już maskarą Max Factor


Następnie nakładam na mokry jeszcze tusz pyłek wydłużający i pogrubiający rzęsy z Essence.
Znowu tuszę rzęsy.
Na koniec delikatnie podkreślam bronzerem Nouba kości policzkowe, różem Sephora dodaję koloru policzkom i gotowy już makijaż spryskuję jeszcze wodą termalną z Avene. 
Koniec :)



 Pogoda dzisiaj znośna w porównaniu do ostatnich dni. 
Za godzinę odbieram synka z przedszkola w planie mamy spacer po parku. Mam nadzieję, że do tego czasu nic się nie zmieni :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz