czwartek, 29 listopada 2012

 *ZAKUPY*

Tak jak obiecałam, pokaże wam moje ostatnie zakupy :) 
Z racji tego ,że moja mama ma butik odzieżowy kilka ciuchów jest właśnie z jej sklepu.


Moja kochana torebka , bardzo pojemna.
Zakupiona u mamy :)

 
 Miętowy sweter przeplatany złotą nitką , ciepły i milutki.
Zakupiona u mamy :)
Spodnie, zwykłe rurki zakupione w bershka.




Koszula zakupiona w Zarze. Ciekawy fason, na mankietach oraz z tyłu zdobiona ćwiekami.
Spodnie są ze sklepu mamy, myślę ,że fajnie wyglądają zestawione właśnie z tą koszulą.


Koszulka z Bershka. 
Kołnierzyk wykończony złotymi lamówkami.


Pogoda dzisiejszego dnia jest tragiczna, nic tylko siedzieć w domku z kubkiem gorącej czekolady
lub ulubionej kawy. 

Wybraliśmy się ostatnio na Wrocławski rynek , obecnie jest tam jarmark świąteczny.
Co prawda pogoda mało świąteczna, ale tam można poczuć ten wyjątkowy świąteczny klimat.
Kandyzowane jabłka , grzane winko , bombki , Mikołaj.... uwielbiam okres przedświateczny :)
Trochę to komercyjne ale co tam.
Jeśli macie możliwość to koniecznie wstąpcie na Jarmark.








1 komentarz:

  1. Miętowy sweterek jest śliczny :) Byłam w tym roku w wakacje we Wrocławiu i się w nim zakochałam <3 Teraz przed świętami pewnie rynek jeszcze lepiej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń